''DENGAN NAMA ALLAH YG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG''

Monday, May 14, 2012

Hari Ibu & Kafe Cinta

hai dan Assalamualaikum.
hai guys! whats up?

ramai kawan kawan saya di facebook dan twitter rancak wish hari Ibu.
saya sendiri xtahu bila hari ibu ni.
sbb serius,jarang sambut hari Ibu.
ummi pun xkisah sngt apatah lagi kami adik bradik.
then hari sabtu (12052012) hari tu lain pulak jadinya.
di pagi yg hening cewahhh..
tetiba ummi ckp nk balik jumpa tok (nenek).
tapi tok skrg ada kt rumah maktam kat jitra.
so kit0rang 1 family terus ke jitra je lah ^^
ummi siap bwk kek lagi utk sambut hari Ibu kat sana.
saya yg anak ummi ni jadi termalu plak sbb ambik ringan.
patutnya saya bwkkan s0mething utk ummi!
ummi ckp saja nk sambut hari Ibu dgn tok ^^
terharu plak..
so,here c0me the snapshots!! ^^


saya pilih kek ni..dah xada pilihan.
nak pegi secret recipe ikut jalan lain plak.
xpelah,daripada xda kek langsung..


mak dan bakal-bakal mak.heh ^^


abah.ummi.love both! ^^


w0oh~my sis pun nk jugekk


ummi^^


oh. hai! ^^

dan kelmarin,ahad (13052012) diadakan KAFE CINTA di ipg perlis.
 program yg berkaitan CINTA.
well,menarik dan forum yang diadakan merangsang minda.
sejak usia muda mcm ni la kna taw gak kan.
dan saya dpati skrg ni ramai kot yg kahwin muda.
melalui program ni saya lebih kenal bakal suami.hoh.
maksudnya,senang nk kahwin tapi bkn utk sehari dua.
kata panel,klw masak nasi pun xreti lagi,mcm mna nk kahwin.
forumnya dgn panel dan moderator yg sngt mant0p!
so,saya kepilkan dgn 2 gambar.^^


moderator : nabil fikri ( monash university australia)
panel 1: imam muda nazrul (naib juara imam muda musim ke2)
panel 2: ustaz nadzim jamaluddin ( Jabatan Agama Islam Perlis)
panel 3: ukhti farah alina (tokoh beliawati pembina april 2012)



well,saya msih belum puas utk aktiviti mcm ni.
klw boleh,nak lagi join macam-macam aktiviti.
dan bila tiba hari Ibu ni,
keluar pulak statement TAK BOLEH SAMBUT hari Ibu..
ouhh..begitu pulakk.
bagi saya,sambutan ini tidak melalaikan.
sekadar nak menggembirakan t0k dan mak saya.
and yes,mereka nmpak happy! ^^
malah merapatkan ukhwah kami sekeluarga.
maaf,ini sekadar pendapat.
so.itu saja kali ni.
credit utk nona yg nak sngt sy update kali ini.^^

p/s : maaf,gambar berasal drpd handphone cikai ^^

2 comments:

nona sani said...

heheee..thanx taaw !!hhaaa..tak sgke ade kredit to me..lalala..
slmt hari ibuu yer bakal ibuu !!
ngeeee... ~.~

dh berANGAN2 ye bukk..hew2 !!

midz H said...

hehe.welc0me.msti laa,
kna ada gak kredit kat dia.
ye2..slamat hari ibu.

*angan2 je la.jauh lagi.hehe