''DENGAN NAMA ALLAH YG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG''

Friday, December 28, 2012

28/12/12

Assalamualaikum.

Alhamdulillah dh msuk thn kedua dlm uni.
dan jgak dh nak msuk ke umur puluhan tahun.
adoiii la..belasan thn dh nk ditinggalkan.
bila dh umur dkt2 nk kahwin ni ramai pulak yg menyibuk tanya.
klw bleh soalan tu xperlu ditanya.
dan klw boleh pandai2 sendiri klw saya diam msa org tnya soalan ni.
xsuka, fullstop. T.T

Kepercayaan.
 saya letakkan kepercayaan pd family.
saudara mara sebelah umiabah pun saya rapat. 
tapi kejadian hari ini bagi kesan pada emosi saya.
mata saya xmenangis.
(pelik sbb sy emotional,.)
hati saya 'menangis'
tapi kenapa kali ini perrtaruhan saya silap??
dengan berbesar hati saya ceritakan,
tapi kali ini saya dapat malu..
Ya Allah..
saya tak salahkan takdir.
saya sendiri buat silap dgn percayakan org.
it will not be happen again! 



family day tadi.dgn adik.



p/s : selamat tahun baru ^_______^
azam nk positifkan tmpt2 negatif dlm diri >____<


No comments: